Spoločnosť Mars Czech sro a Nadácia na ochranu zvierat spoločne spustili už 6. ročník kampane "Pomôžte naplniť misky v útulkoch". Spotrebitelia, ktorým nie je ľahostajný osud opustených zvierat, sa môžu zapojiť v období od 18. augusta do 2. novembra 2014 nákupom akýchkoľvek výrobkov značiek Pedigree a Whiskas .
Po skončení kampane Spoločnosť Mars Czech sro a Nadácia na základe množstva predaných výrobkov prerozdelí vybraným útulkom krmivo, ktoré pre ich prevádzkovateľov znamená výraznú finančnú úľavu. Kampaň "Pomôžte naplniť misky v útulkoch" bola prvýkrát spustená v roku 2009 as pribúdajúcimi rokmi sa darí plniť čoraz viac misiek. V minulom roku bolo do vybraných útulkov venované 687 812 misiek psieho a 636 643 misiek mačacieho krmiva. Počas päťročného pôsobenia je to cez 200 ton krmiva značiek Pedigree a Whiskas . Toto množstvo zodpovedá 36 veľkým potravinovým cisterna s obsahom 32 000 litrov.
Aktuálne sa v útulkoch po celej Českej republike nachádza 7000 psov a mačiek bez domova. Prevádzkovatelia útulkov sa často s vypätím všetkých síl a financií snažia nahradiť chýbajúce domov opusteným zvieratám. Podľa informácií z vybraných útulkov činí priemerný mesačný náklad na bežnú starostlivosť o zviera v útulku zhruba 5000 Sk. Do tejto sumy však nie sú započítané urgentná veterinárna úkony, ako sú operácie, zásahy po úrazoch, osobitná starostlivosť pre alergikov a pod. "Pre náš útulok táto kampaň znamená veľa. V minulom roku sme dostali krmivo a ušetrené peniaze sme mohli použiť na zastrešenie všetkých našich 120 kotercov. Psíci sú tak chránení proti priamemu slnku, "hovorí Eugenie Sychrovská z Psieho útulku Bouchalka.
Spoluusporiadateľom kampane je Nadácia na ochranu zvierat. Jej riaditeľka Mgr. Eva Hodek má zo spolupráce radosť: "Kampaň považujem za veľmi prínosnú a som naozaj rada, že spolupráca pokračuje aj v tomto roku." Od samého začiatku akciu podporuje tiež speváčka a patrónka Nadácia na ochranu zvierat, pani Marta Kubišová.